11 Aralık 2012 Salı

AHŞAP VE SERAMİK BOYA NASIL YAPILIR?

Ahşap boyama çok zevkli bir uğraş göründüğü kadar zor değil ben eğitimini almadım netten edindiğim bilgilerle başladım sonuçta güzel oluyor sanırım hobi mağazalarında ahşap seramik malzemesi satan yerlerde temin edebilirsiniz.


One Stroke Tekniğİ'ni 

bilmiyorum onüda inşallah en kıssa zamanda öğrenirim il etapta küçük öbjeler boyayarak başlayabilirsiniz kendinizi geliştirdikçe duramayacaksınız zaten herşeyi boyamak isteyeceksiniz. tabi bu anlatımlarım boyama yapmamış kişiler için birde videolar koydum yararlı olsun diye.
Bu konuda çok tecrübeli kişilerde var onlarında engin bilgilerinden yararlanmak isteriz.


3 yorum:

  1. Ben de ahşap boyama işini merak ediyorum ve kursa gitmeye vaktim yok ama öğrenmeye, en azından denemeye kararlıyım.
    Size de bana da klay gelsin :)

    YanıtlaSil
  2. Rica etsem, ayarlardan, yorumdaki kelime doğrulamayı kaldırır mısınız, çok sinir bozucu ...

    YanıtlaSil
  3. ahşap boyama zor değil. çok zevkli ama ilk küçük öbjelerde deneyin küçük kutular peçetelik gibi bir iki denemeden sonra daha kolaylaşır. zamanlada ustalaşırsınız.netten yararlanın bir çok video var.
    ayrıca.
    kelime doğrulamayı kaldırdım.

    YanıtlaSil