24 Ocak 2013 Perşembe

BOYADIĞIM OVAL SEHPALAR

 Daha önce yayınladığım telefonluk'la  aynı teknik.
önce ham ahşap obje sünger zımparayla zımparaladım ardından akrilik boyayla bir kat boyayıp kurumaya bırakıyoruz kuruduktan sonra tekrar zımparanın ince tarafıyla zımparaladım bir kat daha boyandıktan sonra sprey vernikle vernikledim kuruyan verniğin üstüne sprey çatlatma uyguladım. çatlatma kuruduktan sonra kolay transfer desenlerini uyguladım ve su bazlı verniği desenlerin üstüne uyguladım bunun nedenide  bazı vernikler desenlerin rengini solduruyor su bazlı vernik bunu engelliyor su bazlı vernikten sonra bir gün bekletip vernikliyoruz ben şefaf yat verniği uyguladım daha dayanıklı diye isteyen sprey vernikte kullana bilir.
 en alttaki desen de şablonla çalıştım şablonu objeye yerleştirdim ve rölyef pasta uyguladım kuruduktan sonra boyalarla renklendirdim.

13 yorum:

  1. çok güzel olmuş farklı bir havası var ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim.

      Sil
  2. Çok başarılı bir çalışma tebrik ederim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok şık antika eşya gibi olmuşlar, süper görünüyorlar. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler. beğeni alması beni çok mutlu etti.

      Sil
  5. Çok güzeller.ben de meraklıyım ahşap boyamaya ama bu kadarını beceremem heralde.zahmet istiyo.http://feyzanincicileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. o kadar zor değil bende netteki videolardan öğrendiğim kadarıyla yaptım.ahşap obje ve boya satan yerlerde nasıl uygulayacağını anlatıyor. yaparsınız.

    YanıtlaSil
  7. Un trabajo maravilloso, quedó espectacular.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.Blogunuzu takibe aldım.Yemekle aranız iyiyse bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.http://istkazanbenkepce.blogspot.com

    YanıtlaSil