9 Temmuz 2013 Salı

HAYIRLI RAMAZANLAR :

“(O sayılı günler), insanlar için bir hidayet rehberi, doğru yolun ve hak ile batılı birbirinden ayırmanın apaçık delilleri olarak Kur’an’ın kendisinde indirildiği Ramazan ayıdır. Öyle ise içinizden kim bu aya ulaşırsa onu oruçla geçirsin. Kim de hasta veya yolcu olursa tutamadığı günler sayısınca başka günlerde tutsun. Allah size kolaylık diler, zorluk dilemez. Bu da sayıyı tamamlamanız ve hidayete ulaştırmasına karşılık Allah’ı yüceltmeniz ve şükretmeniz içindir.” ( Bakara, 185






12 yorum:

  1. Size de hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
  2. hayırlı ramazanlar canım bloğunu takibe aldımbende beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Hayırlı Ramazanlar diliyorum.
    Bloğunuzun yeni takipçisiyim :))
    Bana da beklerim :)
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler .blogunuza bakıyorum.

      Sil
  4. Merhabalar,
    Paylaşımınızı çok beğendim. Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu da izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))
    Hayırlı Ramazanlar…

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkürler sağolun.

    YanıtlaSil
  6. inşallah güzel bir ramazan geçirmişsinizdir .. madem ki bayramda yazıyorum hayırlı bayramlar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    173. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil